...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

...، و پارادوکس!

ما انسان را پارادوکس اول می نامیم!

و باز شروع یک پایان

پشت نیمکت نشسته بودم.یه حسی میگفت شروع کن.ولی زندگیم پر از شروع شده بود.با این حال بازم شروع کردم... 

 

با شروع،باز آغاز

باز شروع و آغاز تمام پایان ها

باز پشت تمام رازهای نمایان می نشینم

و دفترم را می گشایم و باز می نویسم

تمام لحظه ها را و تمام فرصت ها را که می گذرد

و باگذشتش می برد تمام لحظه ها را از یاد

و من به شروعی دوباره فکر میکنم

شروعی بعد از پایان شروع های قبلی

و می دانم باز هم شروعی نزدیک است

و چرا تمام دنیا همان است که بود

و چرا شروع من تغییری نداده این دنیا را

و می دانم تمام آغاز ها از روی عادت است

دیدن،شنیدن،بوییدن و حتی عشق

و به هر آنچه می اندیشی عادت است

کاش شروع این بارم بشکند این قفس عادت را

نظرات 1 + ارسال نظر
باران یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 01:52 http://the-rain.blogsky.com

خیلی خوب بود...عمق فکرت رو میشه فهمید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد